Search
Close this search box.

ניוזלטר דצמבר 2023

חדש! מחשבון זכאות מגלה למי יש כיסוי ביטוחי לטיפול במשאף ובמחסנית SyqeAir

בישראל, 8% מכלל מטופלי הקנביס ברישיון מקבלים החזר כספי או מימון מהמדינה: נכי צה”ל וכוחות הביטחון (באמצעות משרד הביטחון), ונפגעי פעולות איבה ונפגעי עבודה (באמצעות הביטוח הלאומי). ומה עם כל השאר?

כ-40% מהאוכלוסייה מחזיקים בביטוח בריאות פרטי או בביטוח ממקום העבודה/האיגוד המקצועי. רובם לא מודעים לעובדה שמשאף SyqeAir (מאושר אמ”ר) מכוסה בחלק ניכר מביטוחי הבריאות הפרטיים והקולקטיביים כאביזר/מכשיר רפואי, ומחסנית הקנביס מכוסה להחזר ביטוחי בסעיף תרופות מחוץ לסל. רוצים לבדוק אם מגיע לכם החזר כספי?

בדיוק בשביל זה פיתחנו מחשבון ייעודי. היכנסו לקישור>> מחשבון זכאות לסבסוד הטיפול ותוכלו לבדוק בעצמכם: אולי מגיע לכם החזר מהביטוח ואתם לא יודעים? להרחבת המידע, אתם מוזמנים לקרוא את כתבה שהתפרסמה באתר וואלה! הטיפול בקנביס יקר?>>

שירות חוויית הלקוחות שלנו ישמח להדריך כל מטופל או מטופלת בתהליך מיצוי הזכאות. השירות חינם. התקשרו: 2064*

מחקר חדש: משאף רפואי לקנביס והבדלי השפעה בין נשים לגברים

לראשונה: מחקר בהובלת ד”ר יהושע (שוקי) אבירם, דירקטור קליניקה בסאיקי חקר את הבדלי התגובה בין נשים וגברים במהלך טיפול בזן יחיד והדיר (בדרוקאן), ובמתן מדיד של THC באירוסול – יתרון שאפשרי כיום רק במשאף SyqeAir. מסקנות החוקרים (למי שרוצה לדלג ישר לשורה התחתונה):

גבר ואישה משתמשים במשאף סאיקי-אייר
  1. בהשוואה בין עישון למשאף: הפחתת עוצמת כאב דומה – בפרופיל בטיחות גבוה בהרבה לטובת המשאף. הפחתה ממוצעת, של 27%, במידה דומה בין נשים וגברים (הבדיקה נערכה אחרי 240 ימי טיפול). המשאף מציע פרופיל בטיחות טוב בהרבה בהשוואה לשאיפה (עישון או אידוי) ולבליעת שמן קנאביס, למשך טווח זמן ארוך. כמו כן, נצפה שיפור משמעותי בממצועי מדדי השינה שנבדקו: משך ההירדמות ומשך השינה.
  2. השוואה בין שילוב זנים מול זן יציב, בשאיפה: יעילות שווה בשני המינים, רק בעת טיפול מדיד בזן יחיד ויציב, שאותו שואפים המטופלים באמצעות טכנולוגיה של אידוי מדיד במינון Δ9-THC – טיפול שאפשרי היום רק במשאף ומחסנית SyqeAir.זאת בניגוד לקנאביס רפואי שנצרך בשילוב של זנים שונים – מסיבות לא ידועות, בין המינים, גם בתנאי “עולם אמיתי” וגם בתנאים של מחקרים קליניים.

ממצאי המחקר מספקים תובנות חדשות על הטיפול בקנאביס רפואי. תובנות שיכולות להכריע גם בהחלטות קליניות וגם בהחלטות רגולטוריות בתחום הקנאביס הרפואי. לסיכום תוצאות המחקר, עם אפשרות להגיב ולהתכתב עם ד”ר אבירם, היכנסו לקישור>> מחקר הבדלי השפעה.

רוצים לקרוא מחקרים נוספים בתחום הקנביס הרפואי? היכנסו לקישור: קנאביס בעולם המחקר.

זיוה שמרוני, מטופלת SyqeAir ונפגעת תאונת עבודה

ישראל מסבסדת קנביס רפואי למטופלים בכ-100 מיליון ש”ח. אולי גם לכם מגיע?

הטיפול עם קנביס רפואי אינו כלול בסל התרופות. מחיר הטיפול החודשי, המכשירים והאביזרים הנדרשים יוצאים נטו מכיסם של המטופלים ומשפחותיהם. ישנן אוכלוסיות שמקבלות סבסוד מהמדינה על הטיפול בקנביס רפואי: נכי כוחות הביטחון (באמצעות אגף השיקום), נפגעי פעולות איבה (באמצעות הביטוח הלאומי) ונפגעי עבודה (באישור הביטוח הלאומי דרך קופות החולים). באלו סכומים מדובר והאם ניתן למצוא מקורות פרטיים למימון? היכנסו לגלות>>

נפגעי עבודה? אולי אתם זכאים לסבסוד הטיפול עם קנאביס רפואי?
נפגעי עבודה רבים לא יודעים שניתן לקבל סבסוד גם לטיפולים שלא כלולים בסל הבריאות. הסבסוד ניתן בצורת החזר כספי, באמצעות קופת החולים, בהתאם לתקנות הביטוח הלאומי. עו”ד עומר חרל”פ, מומחה לנזיקין ותביעות ביטוח מסביר מי זכאי לסבסוד ואיך אפשר להגיש בקשה. היכנסו לקרוא: אולי גם לכם מגיע>>

רוצים לקרוא כתבות נוספות? עדויות מטופלים, התרשמות הרופאים, חדשות וחידושים? היכנסו לקישור: מגזין קנאביס

ניוזלטרים קודמים

ניוזלטר יוני 2024

היכנסו לצפות בוובינר שערכנו שעסק בירידה באיכות שינה, בבעיות שמתעוררות כשאנחנו לא מצליחים לישון כמו שצריך ובפתרונות אפשריים. וגם: עדכוני משרד הבריאות בנוגע לרישיונות ולקנביס רפואי וסרטונים מרגשים שצילמנו לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות האחרונים.

ניוזלטר אפריל 2024

לרגל חג החירות: משאף ומחסנית SyqeAir שמשחררים את נסים מהכאבים, וייפורזרים ומשאפים מדידים לקנאביס רפואי שמשחררים מחשיפה לנזקי עישון ומחלקת המחקר שלנו צילמה וידאו קצר על הפתרון שמשחרר את המטופלים שלנו מבעיות שינה. קריאה מהנה.

ניוזלטר פברואר 2024

ניוזלטר ראשון לשנת 2024, והפעם: עדכון נוהל 106 בהתוויות כאב כרוני ופוסט טראומה, הסטנדרט האירופאי של קו ייצור המחסניות של סאיקי וד”ר פלכטר – רופא אמון של משרד הביטחון ואונקולוג, שולל קנביס בצורת עישון ומונה את יתרונות הטיפול במשאף ומחסנית SyqeAir.

גם אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו-חודשי.
שלחו אותו בבקשה אל:

אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו חודשי!

תשלחו אותו בבקשה אל:

דילוג לתוכן