Search
Close this search box.

ניוזלטר אפריל 2024

נסים זקיף, מטופל במשאף ומחסנית סאיקי-אייר

ההשפעה על הכאב מהירה ואין לי תופעות לוואי

50 שנה לאחר ש”עף” מהטנק וריסק את כתף ימין, ואחרי 12 ניתוחים שאחרי כל אחד מהם נדרש לחודשים של שיקום מאתגר, נסים עדיין סובל מכאבים. לאורך השנים ניסה כדורים נרקוטיים (אבל העדיף כאב על פני התמכרות), ניסה שמן קנביס (אבל הרגיש כאילו הוא חי בהילוך איטי), עד שחבר שמטופל במשאף SyqeAir אמר לו: “תשמע, זה עושה פלאים”. היום נסים נהנה מפנסיה אקטיבית ומשגרת חיים איכותית. כנכה צה”ל הוא מקבל מימון מלא על המשאף והמחסניות מבלי לשלם מראש ולחכות להחזר (כפי שהיה בעבר). לסיפורו של נסים זקיף>>

מאדה (וייפורייזר) או משאף? בחינת הבטיחות והשוואה ביניהם

קנביס בשאיפה היא תצורת המתן שמביאה את ההשפעה המהירה ביותר (בהשוואה לשמן); בין אם מדובר בעישון (הדרך הלא בריאה לצריכת קנביס לצורך טיפול רפואי) ובין אם באידוי – וייפורייזר או משאף, שלא חושפים את המטופלים לנזקי העישון. מחקר סקירת ספרות עדכנית שנערך בקנדה וכלל חוות דעת מומחים, מצא: וייפורזרים ומשאפים מדידים לקנאביס רפואי, שכפופים לרגולציה, עדיפים על פני ויפורייזרים שאינם מדידים ולא מאושרים רגולטיבית. ככל הידוע לנו, קיימת רק תצורת מתן מדידה אחת שמאושרת ע”י משרד הבריאות לטיפול רפואי בקנביס: משאף SyqeAir! לקריאת סיכום המחקר (בעברית) והמחקר המלא (באנגלית) לחצו>> מאדה או משאף?

האם אתם סובלים מאינסומניה?

מחקרים מראים שמטופלים שסובלים מכאב עצבי כרוני, סובלים גם מפגיעה באיכות השינה, בשל הכאב. ידעתם, שאם לוקח לנו יותר מחצי שעה כדי להירדם, או אם אנחנו מתעוררים הרבה פעמים בלילה, ייתכן, שיש לנו אינסומניה – הפרעת שינה. על פי דיווחים של מטופלי SyqeAir שפורסמו אנונימית בספרות האקדמית, הטיפול במשאף ומחסנית SyqeAir מביא לשיפור באיכות השינה; קיצור משך ההירדמות, ואפילו הארכת משך השינה בממוצע של שעה בלילה.

תודה למחלקת המחקר הקליני שלנו שהצליחו להסביר לנו על שינה בצורה מדויקת ומשעשעת:
ד”ר יהושוע (שוקי) אבירם – Director Clinical Affairs
רוסטיק בלוברוב – Clinical Project Specialist
ד”ר איליה מאידניק – Biomedical Data Scientist

לחצו לסרטון שאתם חייבים לראות>>

אתם כותבים ומחממים לנו את הלב

כל עובדי סאיקי מגיעים לעבודה בכל בוקר למטרה אחת: להפחית את כאבם (הפיזי או הרגשי) של כמה שיותר אנשים, באמצעות משאף מדיד ומחסנית לקנביס רפואי. כשאתם שולחים לנו הודעה בווטצאפ, כמו זו: “איזו חברה מהממת. הייתה לי תקלה במכשיר. התקשרתי, הגיעה טכנאית שפתרה לי את הבעיה ומאז אני נהנה מהשימוש במכשיר” – אתם מרגשים אותנו במינון גבוה ונותנים לנו כוח עצום להמשיך קדימה. לכן, יש לנו בקשה קטנה: יש לנו עמוד עסקי בגוגל, נשמח אם תוכלו להשאיר לנו פידבק, חוות דעת או שיתוף על השירות שקיבלתם, על האח או האחות שמלווים אתכם או על חוויית השימוש במשאף. היכנסו לקישור הזה, הוא יוביל אתכם ישירות לעמוד שלנו בגוגל. תודה! ☺

להשארת פידבק>>

ניוזלטרים קודמים

ניוזלטר יוני 2024

היכנסו לצפות בוובינר שערכנו שעסק בירידה באיכות שינה, בבעיות שמתעוררות כשאנחנו לא מצליחים לישון כמו שצריך ובפתרונות אפשריים. וגם: עדכוני משרד הבריאות בנוגע לרישיונות ולקנביס רפואי וסרטונים מרגשים שצילמנו לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות האחרונים.

ניוזלטר אפריל 2024

לרגל חג החירות: משאף ומחסנית SyqeAir שמשחררים את נסים מהכאבים, וייפורזרים ומשאפים מדידים לקנאביס רפואי שמשחררים מחשיפה לנזקי עישון ומחלקת המחקר שלנו צילמה וידאו קצר על הפתרון שמשחרר את המטופלים שלנו מבעיות שינה. קריאה מהנה.

ניוזלטר פברואר 2024

ניוזלטר ראשון לשנת 2024, והפעם: עדכון נוהל 106 בהתוויות כאב כרוני ופוסט טראומה, הסטנדרט האירופאי של קו ייצור המחסניות של סאיקי וד”ר פלכטר – רופא אמון של משרד הביטחון ואונקולוג, שולל קנביס בצורת עישון ומונה את יתרונות הטיפול במשאף ומחסנית SyqeAir.

גם אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו-חודשי.
שלחו אותו בבקשה אל:

אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו חודשי!

תשלחו אותו בבקשה אל:

דילוג לתוכן