Search
Close this search box.

מטופלי סאיקי
מספרים

מטופלי SyqeAir ממליצים על השירות וחוויית הטיפול במשאף והמחסנית ומשתפים אותנו בשינוי שחולל הטיפול - בהפחתת הכאב ובשיפור איכות החיים.

“כל האפקט המרגיע והלא ממכר ושלא גורם להזיות הוא בפירוש התקבל אצלי בברכה ומתקבל כל יום בברכה. תודה רבה, סאיקי, תודה לכם, לכולכם, וכל הכבוד. עשיתם ברכה, שיניתם חיים.”
אייל רייניך
זיוה שמרוני, נפגעת תאונת עבודה. סובלת מכאב עצבי כרוני
“מאז שאני משתמשת במשאף סאיקי-אייר, אני יודעת בדיוק מתי תתחיל ההשפעה, מתי היא תסתיים, ואני יכולה לקחת שאיפה ולהמשיך באותה נקודה שהייתי, בחברה, בלי לגרור תגובות.”
זיוה שמרוני
ניסן לופו, מטופל במשאף SyqeAir הסובל מקרוהן וכאב עצבי כרוני
“עם סאיקי-אייר אני יכול לשלוט בכמות שאני שואף, אני מפחית את הכאב אבל גם מסוגל לתפקד. רואה טלוויזיה, יוצא להליכות ברגל עם אשתי, עוזר עם הנכדים…”
ניסן לופו
“אני פשוט מוציאה את המשאף מהתיק, לוקחת את השאיפה, ואני ממשיכה רגיל ביומיום שלי, בעבודה, במה שזה לא יהיה… זה לא עושה לי את ההשפעות הפסיכואקטיביות, זה לא עושה לי את ה’סטלה’.”
נלי דייבוך
גיא אגמון, פצוע צה"ל המטופל במשאף SyqeAir
“אתה יודע בדיוק מה תקבל ומה תהיה ההשפעה, בניגוד לתפרחות שיכולות ליצור באופן מפתיע סחרחורות ותופעות לוואי אחרות. התחושה היא כמו בנטילת תרופה. זה כמו לקחת כדור.”
גיא אגמון
“אני שואפת מינון שהותאם לי אישית ושמתאים לכאב שלי. המשאף מאפשר לי שימוש מבוקר בקנביס שמפחית את ההשפעות הפסיכואקטיביות ומאפשר לי תפקוד נורמלי וממוקד ברמה היומיומית.”
רוני גולדנברג
“אומרים שמלאכים הם רק בשמיים אבל אני מצאתי אחת עם רגליים על הקרקע שכולה רצון לעזור אפילו ביום החופשי שלה והכל בחיוך ומאור פנים קוראים לה מירב בוחבוט מלאכית בלבן תודה לך על זה שראית את הכאב שלי ועזרת לי את המקום הנכון ❤🙏”
חגית הראל
נסים זקיף, מטופל במשאף ומחסנית סאיקי-אייר
“מטופל במשאף סאיקי-אייר אמר לי: ‘תשמע, זה עושה פלאים’. בתחילת הטיפול המשכתי להשתמש גם בשמן, ליתר ביטחון. רציתי לבדוק שאני מוצא את האיזון המתאים עם המשאף. היום המינון שלי קבוע – 250 מיקרוגרם. אני בוחר אותו בלחיצת כפתור במשאף והוא לא משתנה, כמו השמן. 250 זה 250! ישר הרגשתי שזה עוזר: נהייתי נינוח יותר ופחות כאוב. נרדמתי וישנתי טוב אחרי זה. ללא כאבים.”
נסים זקיף
“הטיפול במשאף נותן לי את הביטחון והיכולת להיות בשליטה בהתמודדות עם פלאשבקים, ומקצר משמעותית את זמן ההתאוששות והחזרה לתפקוד.”
ג.ס.
״משאף סאיקי נמצא בארגז הכלים שלי – ארגז הכלים שאני מטפלת בעצמי בכאב ובכל איכות החיים שלי. נורא קשה לחיות כשכואב. קנאביס הוא מפתח לכאבים אבל צריך להשתמש בו נכון וחכם. שלא יהיה over-dose.”
הדס אבשלום
“בגלל הדעות הקדומות שהיו לי על קנביס הייתי בטוח שגם השימוש במשאף ימסטל אותי, כמו בעישון. אבל זה לא קרה. ויום אחד נפל לי האסימון: כבר תקופה שאני ישן בלילות כמה שעות ברצף – משהו שלא חוויתי שנים! גם השימוש בכדורי שינה ירד.”
אנונימי
אני יודעת שקנאביס זה לא תרופה לאנדומטריוזיס. אבל מה שהמשאף של סאיקי-אייר מאפשר זה לנהל את חיי עם הכאב. מאפשר לי להתמודד עם הכאב ולהקל על הכאב ועל היומיום שלי. זה משהו שלי עזר לנהל את החיים שלי ולחיות עם כאב שאני יכולה להתמודד איתו ולא עם כאב שמנהל אותי.”
עדי שלמון
שרון, מטופלת עם אוטיזם, שואפת ממשאף SyqeAir, ולצידה אמה, גילה
“הבנתי שאני חייבת להעמיק בנושא והלכתי לקורס ייעוץ קנביס לאחיות של משרד הבריאות. במסגרת הלמידה על דרכי המתן והשימוש, התוודעתי לראשונה על המשאף של סאיקי. ממש הרגשתי כאילו מישהו שמע אותי והמציא את מה שהייתי זקוקה לו. כאמא וכאחות אני יודעת בדיוק מה וכמה הילדה שלי מקבלת.”
גילה (אמא של שרון, מטופלת עם מוגבלות שכלית בשילוב עם אוטיזם)
אורי שולץ, מטופל במשאף SyqeAir הסובל מריבוי פריצות דיסק
“השאיפות באמצעות המשאף של סאיקי בהחלט מאפשרות לי לתפקד ברמה יומית. האפקט המצטבר של השאיפות גורם להורדה ברמת בכאב, הוא לא מעלים את הכאב, ומצד שני הוא משאיר אותי מספיק עירני ומספיק מפוקס לגבי פעילויות שוטפות שאני מבצע בבית שדורשות מיומנויות עדינות.”
אורי שולץ
מלי שטרנשוס לייבוביץ', מטופלת במשאף SyqeAir הסובלת מפריצה בחוליות הצוואר וכאב עצבי כרוני
“בזכות המשאף של סאיקי אני מצליחה לנהל אורח חיים נורמטיבי. חזרתי להיות האדם שהייתי קודם: חיובית, פעילה ומנהלת סדר יום מסודר. התחלתי ללמוד שוב, שזה המהות שלי בחיים. הנכדות שנולדו לי בשנה האחרונה גרמו לי לחשוש שלא אוכל להיות סבתא מתפקדת והתבדיתי. אני יודעת שגם המשאף לא יכול לפגוע בהן בשום צורה וגם היה חשוב לי שהדיסקרטיות שלי תשמר.”
מלי שטרנשוס לייבוביץ’
סמי בשן, גמלאי משטרת ישראל ומטופל במשאף SyqeAir
“המשאף של סאיקי הוא משהו חדשני שמשרד הביטחון מממן, וידעתי שאני חייב לנסות. מצא חן בעיני. קודם כל אין התעסקות עם התפרחת, אין תחושת שריפה בגרון. בתחילת הטיפול, הצמידו לי אחות ואיתה עברתי תהליך ההסתגלות לטיפול, למציאת המינון שעובד עבורי. אני קובע את המינון במשאף בעצמי בלחיצת כפתור.”
סמי בשן
אלונה, פצועת צה"ל המטופלת במשאף SyqeAir
“ניסיתי בהתחלה במקביל גם את המשאף וגם שמן קנאביס. לשמן לוקח זמן להשפיע וגם אי אפשר לדעת מה המינון המדויק. המשאף לעומת זאת, הוא פתרון מצוין עבורי. אני לא נהנית מפעולת העישון, אז שימוש במשאף זו אלטרנטיבה שעוזרת לי להפחית כאבים משמעותית. הכל מובנה, המינון מדויק והשימוש פשוט.”
אלונה

משאף ומחסנית SyqeAir

להפחתה מהירה בעוצמת כאב עצבי כרוני1, במינימום תופעות לוואי2-3 – לשיפור איכות השינה ואיכות החיים3-4.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר

  1. Almog, S, et al. (2020). European Journal of Pain, 24( 8 ), 1505-1516.
  2. Aviram, J, et al. (2021). European Journal of Pain, 25(2), 359-374.   בהשוואה לצורות המתן האחרות
  3. Aviram, J, et al. (2022). PAIN Reports, 7(3), e1011.   לאחר 120 יום טיפול במשאף
  4. Aviram, J, et al. (2023). Pharmaceuticals, 16(10), 1426.

אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו חודשי!

תשלחו אותו בבקשה אל:

דילוג לתוכן