Search
Close this search box.

חינם למטופלי SyqeAir: שירות ליווי אחיות ואחים

תוכנית הדרכה וליווי אישית המנוהלת ע"י אחים ואחיות בעלי ניסיון רב בטיפול עם קנאביס רפואי.

שירות ליווי אחיות ואחים לשנה הראשונה. השירות בחינם למטופלי SyqeAir.

עפ”י הנחיות IMC-GCP: “הצלחת הטיפול בקנביס רפואי תלויה בביצוע מעקב רפואי נאות, לראות את המטופל לפגישות וביקורות עיתיות. אמנם קיימים מכשולים אובייקטיביים וכן שיקולים מעשיים, אך רק על ידי מעקב הדוק ניתן יהיה באמת להבין את השפעת הטיפול ולנטרו כהלכה”.

סאיקי היא חברת מד-טק שפיתחה טכנולוגיה ייחודית למתן קנביס רפואי בשאיפה. יצאנו לדרך לפני כ-11 שנים עם חזון שריגש אותנו מאוד: לצמצם את כמות הסבל והכאב של כמה שיותר מטופלים, כמה שיותר מהר. ידענו שהטיפול בקנביס רפואי, למרות התרחבותו בשנים האחרונות, לא מצליח לספק את מלוא הצרכים: הוא לא מדיד, הוא לא צפוי, הוא לא אחיד והוא לא מאפשר לנהל שגרת חיים פרודוקטיבית. והעיקר: הוא לא טיפול שתואם את עקרונות הסטנדרט רפואי.

מתוך הנחישות לתת למטופלינו את הפתרון האישי המתאים ביותר ולאפשר להם לנהל בעצמם את בריאותם, יצרנו תוכנית הדרכה וליווי אישית, חינם למשך שנת הטיפול הראשונה. שווי ההטבה 1,450 ש”ח. התוכנית מנוהלת ע”י אחים ואחיות בעלי ניסיון רב בטיפול בקנביס רפואי.

תוכנית הליווי מאפשרת לכל מטופל/ת להגיע להקלה בתסמינים ולהימנע מתופעות לוואי לא רצויות. התוכנית מתחילה במפגש הדרכה ראשוני אחרי רכישת המשאף והמחסנית ולפני תחילת הטיפול. ההדרכה כוללת מידע על הקנביס הרפואי, היכרות עם המשאף והסבר על תפעולו, הדרכה למניעת תופעות לוואי המוכרות בשימוש בקנביס הרפואי ובניית תוכנית טיפולית במטרה להגיע למינון האופטימלי. מינון אישי המאזן בין הפחתה בעוצמת הכאב לבין מזעור תופעות הלוואי. השירות למטופלי סאיקי מדיקל נועד לשמש עבורם כלי עזר נוסף בדרך לעצמאות מלאה בשימוש בקנביס רפואי באמצעות המשאף הרפואי SyqeAir.

צוות ההדרכה שלנו ישמח לעמוד לשירות המטופלים, להעניק יחס אישי ולהוות כתובת אחת לכל השאלות – משלב טרום הרכישה ולאורך כל הטיפול.

תשובות מהירות לשאלות נפוצות, ניתן למצוא בעמוד שאלות ותשובות.

לפרטים נוספים, לקביעת הדרכה ראשונית ולתמיכה טלפונית: 2064*, שעות פעילות: א’-ה’, 09:00-17:00.

צוות האחיות והאחים שלנו

Content
אליאסף מרציאנואח
מירב בוחבוטאחות
רונית פנחסאחות

שאלות ותשובות

למה כדאי להשתתף בתכנית ליווי האחיות שמוצעת על ידי סאיקי?

תכנית הליווי מאפשרת לכל מטופל/ת להגיע להקלה בתסמינים ולהימנע מתופעות לוואי לא רצויות. הליווי מאפשר ליצור קשר עם אחות בכל שאלה ומעניק מעקב רציף לאורך שנה מתחילת השימוש במשאף SyqeAir.

מה כוללת תכנית ליווי האחיות?

התכנית כוללת הדרכה ראשונית לשימוש במשאף, מידע על הקנאביס הרפואי, הדרכה למניעת תופעות לוואי המוכרות בשימוש בקנאביס הרפואי, שיחות ליווי קבועות עד שהמטופל/ת מגיע/ה למינון הנכון עבורו/ה ולשיפור בתסמינים.

משאף ומחסנית SyqeAir

להפחתה מהירה בעוצמת כאב עצבי כרוני1, במינימום תופעות לוואי2-3 – לשיפור איכות השינה ואיכות החיים3-4.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר

  1. Almog, S, et al. (2020). European Journal of Pain, 24( 8 ), 1505-1516.
  2. Aviram, J, et al. (2021). European Journal of Pain, 25(2), 359-374.   בהשוואה לצורות המתן האחרות
  3. Aviram, J, et al. (2022). PAIN Reports, 7(3), e1011.   לאחר 120 יום טיפול במשאף
  4. Aviram, J, et al. (2023). Pharmaceuticals, 16(10), 1426.

אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו חודשי!

תשלחו אותו בבקשה אל:

דילוג לתוכן