Search
Close this search box.

ניוזלטר פברואר 2024

עדכון משרד הבריאות – הקלות בהתוויות לקנאביס רפואי

בינואר 2024 פרסם נוהל 106 הקלות בהתוויות רפואיות המאושרות למתן קנביס רפואי. ההקלות מחזקות את שיקול דעתם של הרופאים המומחים, תוך שמירה על הדגשים הרפואיים הנדרשים. עיקרי העדכון בהתוויות הבאות:

  1. כאב: נוספה התוויה חדשה – כאב כרוני, למטופלים מעל גיל 45, עבור אבחנה רפואית שרשומה ומתועדת ב-IDC – מסמך תקינה של ארגון הבריאות העולמי
  2. פוסט טראומה: הקלות בקריטריונים לקבלת רישיון לסובלים מ-PTSD בדרגת חומרה בינונית ומעלה, המאופיינת במצוקה נפשית רבה, עם 30% נכות ומעלה לפי המוסד לביטוח לאומי/משרד הביטחון.

לפרטים נוספים, היכנסו לקישור: עדכון חדש לנוהל 106. עדכונים אלו הם חלק מרפורמת רגולציה רחבה שמוביל משרד הבריאות בתחום הטיפול הרפואי בקנביס. בסוף החודש הבא (מארס 24) צפויים להיכנס לתוקף עדכונים נוספים, שמטרתם להפחית את הרגולציה. נעדכן.

חברת סאיקי מביאה סטנדרט אירופאי לקו הייצור של המחסניות

חברת סאיקי נוסדה למטרה אחת: להפחית את הכאב של כמה שיותר אנשים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. חזון שהביא אותנו לפיתוח המשאף הרפואי המדיד הראשון בעולם, אשר בצירוף מחסנית לקנביס מציע טיפול בעל השפעה עקבית, להפחתה מהירה בכאב במינימום (עד בכלל לא) תופעות לוואי. השאיפה שלנו הביאה אותנו עד לאוסטרליה וכעת, בזכות התקן היוקרתי גם מדינות האיחוד האירופאי, בריטניה וכל מדינה שפועלת בהתאם לתקן זה פתוחות בפנינו, לטובת מטופלי כאב כרוני, בהתאם לרגולציות ולחוקים שנוגעים לטיפול רפואי בקנביס בכל מדינה. עוד על התקן החשוב ויישומו בפועל בכתבה הבאה

רופא אמון קנביס של משרד הביטחון שהוא אונקולוג, רואה יתרונות גדולים בשימוש במשאף SyqeAir

ד”ר פלכטר הוא גם מומחה באונקולוגיה ויועץ בתחום אונקולוגיה תומכת במחלקה האונקולוגית בבי”ח רמב”ם וגם רופא אמון קנביס במשרד הביטחון. כאונקולוג הוא נותן המלצה לקנביס רפואי וכרופא אמון הוא גם מורשה להנפיק רישיון. כל פגישה הוא מתחיל במשפט: “אני לא רוצה שתיגעו בסיגריה בחיים שלכם!” בכתבה מרתקת, הוא מספר על ההבדלים בין פוסט טראומה ממחלה קשה ובין פוסט טראומה מאירוע ביטחוני, מסביר כיצד הוא ממליץ למטופלים על טיפול רפואי בקנביס ומונה את היתרונות של משאף SyqeAir  – בטיחות, נוחות, ליווי האחיות והשפעה עקבית. היכנסו לקרוא

רוצים לקרוא כתבות נוספות? עדויות מטופלים, התרשמות הרופאים, חדשות וחידושים? היכנסו לקישור: מגזין קנאביס

ניוזלטרים קודמים

ניוזלטר יוני 2024

היכנסו לצפות בוובינר שערכנו שעסק בירידה באיכות שינה, בבעיות שמתעוררות כשאנחנו לא מצליחים לישון כמו שצריך ובפתרונות אפשריים. וגם: עדכוני משרד הבריאות בנוגע לרישיונות ולקנביס רפואי וסרטונים מרגשים שצילמנו לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות האחרונים.

ניוזלטר אפריל 2024

לרגל חג החירות: משאף ומחסנית SyqeAir שמשחררים את נסים מהכאבים, וייפורזרים ומשאפים מדידים לקנאביס רפואי שמשחררים מחשיפה לנזקי עישון ומחלקת המחקר שלנו צילמה וידאו קצר על הפתרון שמשחרר את המטופלים שלנו מבעיות שינה. קריאה מהנה.

ניוזלטר פברואר 2024

ניוזלטר ראשון לשנת 2024, והפעם: עדכון נוהל 106 בהתוויות כאב כרוני ופוסט טראומה, הסטנדרט האירופאי של קו ייצור המחסניות של סאיקי וד”ר פלכטר – רופא אמון של משרד הביטחון ואונקולוג, שולל קנביס בצורת עישון ומונה את יתרונות הטיפול במשאף ומחסנית SyqeAir.

גם אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו-חודשי.
שלחו אותו בבקשה אל:

אני רוצה לקבל מכם ניוזלטר דו חודשי!

תשלחו אותו בבקשה אל:

דילוג לתוכן